Tästä työviikonlopusta alku on lähteny ihan hyvin käyntiin.. Mitä nyt päivällä nousi kamala halo siitä, että oon käyny pankissa nostamassa rahhaa mun työtililtä, että oon saanu ruuat jne. Sain puhelun perheenisältä, et miksi sieltä on kadonnu niiin ja niiin paljon rahhaa. Selitin sitten, että hukkasin kortin, kerkesin sulkea sen, tilasin uuen ja sitten löysin sen vanhan kortin.. Niin sitten lopuksi tää mies vaan totes että kuitit pittää säilyttää.. Noh, juttelin tästä tapahtuneesta tän äidin kanssa ja se sano, että sen mies on AINA ollu semmonen tarkka raha-asioista ja nipottanu jos on vähän liikaa käyttäny rahhaa.. Tää tilanne on mulle ollu ihan uutta, joten jos myönnetään niin otin vähän itteeni.

Sitten kun lasten vanhemmat lähti, niin aika menny nopiasti. On syöty hyvin ja hypitty trampoliinilla ja katteltu telkkaria. Tässä oottelen, että miekkonen pääsis iltavuorosta ja tulis tänne mulle seuraksi. Lapsetki oottaa hirviästi sitä. ne onki kyselly "När kommer Taneli?"  Ihan hyvä että ne tykkää myös miehestäkin. :)