Eilen piti ottaa vaan muutama, mutta se sitten ylläripylläri venähti ihan aamuyön pikkutunneille asti. Olin sitten aamupäivällä nukkumassa töitten jäläkeen, niin yhtäkkiä ovikello soi. Mietin hetken, että kuka ihime siellä voi olla, kun ylleensä kaverit ilimottaa, jos on tulossa käymään. Oven kuitenkin menin avvaamaan ja kas vain, naapurin mies siellä vaan. Kyseli, josko sais lainata meijän varastohäkkiä pari päivää, kun se on tyhjillään, vielä.. Lupasin sitten ja kun oli vielä sen verran heikko-olo, niin nojasin ovenpieleen ja tää vaan kyssyy tyyneenä "ootko väsyny", siihen sitten naureskellen vastasin, että joo, olin vähän viihteellä ja aamulla töissä. Hirviästi pahotteli, että tuli häirittemmään. Mutta mistä se ois voinu tietää, mitä oon teheny. :) Lopuksi naapuri vielä totesi "meehän takasin lepäämään ja anteeksi vielä kerran".

En ees ite halua tietää, kuinka hehkiän näkönen oon ollu, varmaan aika järkyttävä.

Niin ja sitten vielä.. Minä vihhaan tuon paikallisen baarin parkettilattiaa. Se ei koskaan näytä puhtaalta, vaikka sitä kuinka moppaa. Kun olis vaan se siivouskone kunnossa tuolla, niin näyttäs lattiaki puhtaalta.