Minul on tännää ollu aika konemainen olo.. Oon siivonnu, pyykänny, tehny ruokaa, hoitanu kauppa-asiat ja vielä paistanu lettuja.. Ja semmost.

Toki en onneksi yksin siivonnu, kun siivottiin perusteellisesti taloa. Kaikki jotka kotona oli, niin osallistu. =) Vaikka aamupäivällä yks vaan totes, et alotetaan siivous yheltä. Pah, se ei käyny mulle, kun sitten sitä ei olis alotettu ikuna. Kyllä mä tän tiijän. :D Melkein koko päivä meni siivotessa.. Mut nyt oon aika tyytyväinen lopputulokseen. :)

Ruuaksi tännää sitten kokkailtiin makkarakeittoa. Kyselin vähän, etä mitä he haluaa syyä, niin tuli ehotus, että joko purkkilihakeittoa tai makkarakeittoa, joten päätettiin tehä sitten se makkarakeitto. Ikinäkoskaan aiemmin en ollu tehny, mutta lonkalta heittelin ainekset kattilaan ja maustoin jne. Tosin, ruuan tekemisessäkin mulla oli kavereita. =) Ei tarvinu, kun vähän vihjasta, et pitäs sipulia kuoria ja pilkkoa, kuten myös porkkanaa, niin hommahan hoitu käden käänteessä. Mulle jäi ne "siistimmät" hommat. :D Mut hyvää keittoa tuli, vaikka mun makkuun oli vähän liikaa suolaa..

Nyt illalla sitten syötiin lättyjä, kun pikkuveli aamulla pyysi nätisti tekemään niitä. Oli maitoja "vanhanemassa", niin niistä oli sitten hyvä tehä lettuja. Niistäki tuli ihan hyviä.. =) Olis vaan tullu vielä parempia, kun olis ollu vissyä sinne sekaan. Vaan en tajunnu ostaa. Aina ei voi voittaa.

Flunssaki iski uudelleen. :< Monena yönä en oo saanu kunnolla nukutuksi, kun on yskittäny ihan älyttömästi. Viimeyönä kävin kahteen otteeseen ottamassa yskänlääkettä, mutta sekkään ei auttanu aina kun hetkeksi. Aamulla kun oli parhaimmassa unessa, niin pikkuveli tuli herättämään. Oli keittäny kuulemma mulle kahvia, ihana. =)

Ihan kiva päivä siis. =)