Jepjep, kuten osa ehkä jo tietääkin, pestattiin minulle ja rakkaalle M:lle tämmönen pienimuotonen "keikka". Kaveri ja sen avokki lähti reissuun viikonlopuksi ja ne pyys sitten, että jos me voitaisiin M:n kanssa olla niiden koiranvahtina. Sehän tietenki sopi! :) Saatiin myös tämmönen iso kolmiokin käyttöön, ettei tarvi tuon koiran kanssa lähteä pieneen yksiöön, jossa on muutenkin hieman tiivistä kahella ihmisellä..

Koiruus oli illalla ihan mielissään, kun tultiin. Oli monta tuntia joutunu yksin olemaan sisällä, niin onhan se mukavaa, että tullee ihmisiäki! :) Aika on menny oikein mukavasti jne. koira on helppohoitonen. Tännää ollaan ulkoiltu paljon, kun aurinko on paistanu. Niin, tai siis minä oon ulkoillu koiran kanssa ja M on rassannu autoaan! :D

Kävin tännää myös hakemassa äidille äitienpäivälahjan. Ostin semmosen jalkakylpyammeen, johon saa jtn. hienoja porehierontajuttuja tms. Sisko aiko vielä laittaa siihen mukaan jotain jalkakylpyaineita, mitä sillä on ylimääräsiä. Voitte rakkaat lukijat vaan kuvitella, mikä oli M:n kommentti tästä lahjasta. Vähän se meinasi jupista ja sitten päivitteli sitä, kuinka kallis vekotin oli. Mutta eipä ollu! :) Ja korttia kirjottaessa sannoin M:lle, että laitan senki nimen siihen korttiin, niin tää vaan mulle, että "miksi minun nimeä pittää laittaa jokapaikkaan?", no miksiköhän? Miehet.. :)

Täytyypä tästä lähteä käyttämään koera pihalla ja samalla käyä kattomassa, miten herran auton rassaaminen edistyy.. Nyt siitä ei kuulu musiikki, eikä toimi sähköikkunat. Onpas se taas niin vaikiaa.. =)