Voi että, minä rakastan yöaikaa. Etenkin kun kesä on vaihtumassa syksyksi ja kun yöllä kävelee pihalla, niin voi mitkä ihanat tuoksut nenään tullee. Nytkin kotimatkalla tuoksu vastaleikattu nurmikko. Sitä tuoksua oon kaivannu!

Tuntuu, että nyt kun on syksy tulossa, olen heräämässä henkiin.. Syksy on minun vuodenaikani. Silloin oon jotenkin romanttisin ja tykkään just syksyllä viettää pimeitä iltoja kynttilän valossa rakkaan ihmisen kanssa ja siinä samalla ehkä vähän nauttia jotain pientä.. Voi luoja, kun M olis täällä. Niin ikävä sitä on.

Nyt keskellä yötä istun takapihalla ja nuuhkin raikasta ilmaa. Hieman kyllä meinaa vilu ottaa, mutta siitä en jaksa välittä. Yläkerran asunnoista kuuluu välillä askelia, sekä auton jyrinää, mutta minä vain nautin tästä yöstä. Taivas on pilvinen ja muutamissa vastapäisissä asunnoissa näkyy vielä valoa ikkunasta.. Jotku ei varmaan voi ymmärtää, mitä viehätystä yössä on, mutta minusta yö on niin erilainen, kun päivä. Kylällä ei juurikaan oo liikettä, lähitalot on ihan hiljasia, kaikki nukkuu. Mutta minä, minä vaan istun ulkona, katselen kuuta, joka juuri on tulossa esiin pilven takaa ja kuuntelen hiljaisuutta.

Töissä oli taas vaihteeksi semmonen päivä, että nyt tekkee mieli rauhottua. Vaikka sitten näin yöaikaan, mutta kuitenkin. Oon monesti myös miettiny sitä, miksi syksyllä on niin ihania vaatteita? Sain juuri postissa H&M:n syyskuvaston ja voi juku, mitä kaikkia ihanaa syksyksi! Sieltähän tuliki sitten tilattua uusia vaatteita.. :) Mutta kerrankos sitä vain elää. Niin ja tässä kun aloin nyt luettelemaan mitä kaikkea oon miettiny, niin oon myös joskus miettiny sitä, että olis kiva olla toimittaja tai alkaa vaikka kirjailijaksi. Tosin ehkä mulla ei kuitenkaan kirjailijaksi riitä pinna, mutta toimittajan hommia olis kiva kokkeilla. Kun joskus aikoinaaan yläasteen äidinkielenopettaja sano, että minusta tulis kuulemma hyvä toimittaja. Ja mitä oon kattonu Sinkkuelämää, niin on ihan ilmiselvä Carrie siitä. Että näin.

Mutta nyt taidan pikkuhiljaa siirtyä sisälle, etten ihan kokonaan "jäädy" tänne pihalle.