Minä en ennää tiijä yhtään, mitä miesten päässä liikkuu! Miksei ne vaan voi sanoa suoraan asioita! S******! Oon jo pari viikkoa koittanu Maken kanssa puhhuu asioista, mutta herra ensinnäki vastaa sillon puhelimeen, kun soppii ja sitten, kun kysyn asiaa suoraa, niin vastaus on kiertelevä/ei vastausta ollenkaan.. Oon siltä jo viikon tivannu, mitä ihmettä se haluaa. Miksei vaan miehille kelpaa se, että niistä välittää just semmosena kun ne on? Ei mua haittaa, vaikka sillä oliski lapsi, tai jtn. vastaavaa.. Vai onko mussa se vika? Miksei se puhu? En tiijä. En jaksa taistella sen kans ees.. Sielläpäs olkoon, ottakoot ite yhteyttä jos kiinnostaa.. En minä jaksa semmosta suhetta, jossa on ykspuolinen yhteyenpito.. JA miksi viestittelyt/soittelut loppu niin yhtäkkiä? Miksei se puhu mulle, jos on jottai ongelmia? (vaikka se suhteen alussa sano, ettei halua pimittää multa mittää tietoa). Oliko kaikki pelkkää teeskentelyä?

Oon kovasti pettyny..