Enpäs oo pitkään aikaan (varmaan 2viikkoon) päivittäny tätäkään.. Noh, se johtuu ihan siitä, että oon ite ollu hirmusesti menossa/opiskellu.

Viime viikonlopun olin Helsingissä semmosessa MLL:n jutussa. Siellä siis olin vaan la-su, mutta menin jo Helsinkiin perjantaina, kun en ois ees jaksanu yöjunassa matkustaa ja oisin ollu lauantaina niin pirun kiukkunen ;D Mutta siis olin Helsingissä chilin luona yötä, joka piti kuitenkin "bileet" ;D Eli... En sitten kuitenkaan nukkunu hirmusesti ;D Innostuin valvomaan y:n kanssa ja puhuttiin kaikenlaista jne. kivaa ;) Lauantaina en tosin kuitenkaan vähien yöunien jäläkeen ollu hirmu väsyny, vaikka nukuinkin bussissa mennessä Siikarantaan, joten minul ei ollu hajua oltiinko Espoossa vai Kirkkonummella ;D Mut taidettiin kyl olla Kirkkonummella. ;D Kun osotteessa vissii oli ollu et Espoo ja ja jossai muualla oli ollu, et Kirkkonummi, joten ei voi tietää.. :D Mut oli aika kivaa tuolla Siikarannassa. :) Sunnuntaina sitten tapasin kavereita ja serkun kanssa käytiin lintsillä, vaikkei sinne laitteisiin mentykkää.. Murr.. :D Ja sit illalla taasen olin chilin luona olin ja katottiin leffoja jne.. :) Maanantaina takaste Pohojoseen jne. :D

Sit viikko meni taasen opiskellessa.. Tai no aika rento viikko oli! Ei ollu, kun muutama hassu tunti koulua ja sit oli aika paljon vapaata jne. ;) Näin siis Kalajoella, rentoa. ;D

Pitäs tässä alakaa siivoamaan ja pyykätä vielä loputki vaatteet ja sitte lähteä illalla, kun huomenna on ristiäiset tiedossa. Että semmosta. =)