En ole vähään aikaan joutanut tätä päivittämään, kun olen ollut kamalasti menossa ja on taas ollut muutenkin hirveästi hommaa! Mutta nyt ennen kuin siirryn viettämään viikonloppua tulin kirjoittamaan muutaman rivin, ettei kukaan luule, että olen kadonnut jonnekkin tms.. :)

Sain tänään kasvunkansioni, numero kyllä yllätti, sillä minulle tuli kiire tehdä koko kasvunkansio, mutta opettaja oli siitä tykännyt! :) Sain siis 3½ :) Itse en kyllä odottanut tuommosta numeroa, mutta niin, joskus opettajatkin osaavat yllättää! :) Palaute oli myös positiivista.

Viikonloppu kuluu Kalajoella.. Vähän tympäsee jäähä tänne, mutta kun tuttu on tulossa käymään, niin ei sitten kehtaa enään sitä perua.. :)

Kävin eilen vähän "shoppailemassa" :D Mukaan tarttu laseja (sinisiä tietenkin!) ja sitten keltainen t-paita, jossa on pääkallon kuva ja se kuva on muutenkin hieno, ainakin minun mielestäni. :)

Mutta nyt viikonlopun rientoihin! Palaillaan. :)

 

Jos tekstissä on hirveästi kirjostuvirheitä, niin se johtuu siitä, että minulla on hieman kiirus..