Tämä viikko on ollut aika sekava.. Kun tämä lastenohjaaja, jonka kanssa kulin lähti leikkaukseen, niin jäin sitten toisen työntekijän mukaan, joka on aikamoinen käskyttäjä.

Eilen kävikin niin, että kun työaika oli päättyny jouduin kerhojen jälkeen siivoamaan kaikki jäljet, kun tämä rouva meni "soittamaan tärkiää puhelua".. Ja kun olin siivonnu ja menin toimistoon, niin tää istu vaan koneella ja penko jotai työvuorolistaa.. Eikö senki olis voinu hoitaa myöhemmin? Tyyneesti vaan ilmotin tälle, että laita ne loput tavarat pois, mitä ite en saanu ja lähin seurikselta. Eilen toki kerroin lapsityönohjaajalle että jouduin siivoamaan ja meni ylitöiksi. Tänään sitten pidettiin palaveria siitä, mikä kuuluu mulle ja mikä ei. Sit kuitenkin "työparini" myönsi, että se käskytti eilen yhtäkkiä vaan lukemaan satuja pienille ja totes loppuun "en tienny tästä säännöstä"..

Tännää olin yhellä sivukylällä pitämässä kerhoa ja voi että, siellä on ihana ryhmä! :) Siellä olin siis yhen harjottelin kanssa, kun toisia tarvittiin perhekerhossa..

Ens viikko onkin sitten jo valosampi. Kulen taas eri ihmisten kanssa ja nään erilaisia työtapoja, jotenkin odotan tulevaa viikkoa innolla. =) Huomenna on tosi lyhyt päivä, kun otan ylityöt vapaaksi, joten mulla on vaan 1h töitä. :)

Meinaa syysflunssa tms. iskeä, kun kurkku on ollu nyt illasta vähä kipiä. Oon koittanu ittiä lääkitä, etten sairastuis, kun en tykkää sairastaa. Tai sitten tämä vaan johtuu siitä, että kaikki työharjottelustressi purkaantuu nyt..