Moni varmaan tietääki, millainen kämppis minulla oli viimesenä lukuvuotena.. Se tilanneha kärjisty keväällä oikein kunnolla ja näemmä jatkuu vielä...

Elikkä tämä kämppis (itseään täynnä ja niiin täydellinen) ihminen jatkaa tuolla netin uumenissa seläntakana asioista levittelyä ja piilovittuilua. Ite en oo jaksanu välittää, mutta nyt alakaa pikkuhiljaa pistelemään hermoon, kun näin monen kuukauen JÄLKEEN vielä näkkee, kuinka katkeroitunu tämä ihminen on ja kuinka se JAKSAA levittää kaikkea paskaa. Monet ihmiset, joiden luulin olevan kavereita on kääntäny mulle selkänsä, kiitos siitä kuuluu ihanalle entiselle kämppikselle joka jaksaa suoltaa perättömiä juttuja minkä kerkiää. No mutta, ne jotka tätä uskoo, voin jättää omaan arvoon. Ne ei siis oo mun tasolla selvästikkää ja uskoo kaiken, mitä heille sanotaan. Ja kaiken lisäksi entinen kämppikseni osaa manipuloida ihmisiä paljon. Itekki sen huomasin. Ja mikä pahinta, tää ihminen pelaa rumaa peliä miehensä seläntakana! Vierittää itseaiheutetut asiat toisten hänen kavereittensa hartioille! Tämä siis on tosi lapsellista. Ja kun se muutti pois meidän kämpästä, niin se oli piilottanu multa avaimet! Ja vielä on hukassa mun auton vara-avainkin! Ja hän "ei oo koskenu auton avaimeen. mitä hän sillä tekisi?" No, miksei sitä mun muuttaessa pois löytyny MISTÄÄN? Vaikka sitä aina säilytin näkösällä, jos oikia autonavain hukkuu. 

Mistä tämmösiä ihmisiä tulee? Onko heillä niin heikko itsetunto, että pitää pelata kaikenlaista peliä ihmisten selkien takana? Haluaako he vain huomiota? Vai haluaako he olla kaveripiirissä 'se joku'? Vai kenties haluavatko he pilata yhteisten kavereiden välit? Siinäpä pohtimista ja miettimistä.. Onneksi ei tarvitse enään tuollaisen ihmisen kanssa olla tekemisissä! Minulla sentään on elämä, hänellä ei.