Viikonloppu hurahti nopiasti. Ei ees kerinny kunnolla tajuta. :D

Perjantaina olin hirmu väsyny, kun tulin, etten jaksanu lähtä minnekkään, joten sitten istuin illan rakkaan mummoni luona telkkaria kattomassa jne. :) Tosin, kävin mie illalla sen verran kaupassa, että koitin kattoa joululahjoja, mutten löytäny mitn. :| No, jospa sitten Turusta kahen viikon päästä löytäisin jotakin. :)

Lauantaiaamuna menin sitten käymään sukulaisillani, koska olin luvannut mennä ja sitten mulle oli nauhotettu muutama telkkariohjelma, jotka siellä tapitin. :D Oli hyviä ohjelmia. Jotenkin oon jo onnistunu koukuttaaman itteni Maajussille morsian -ohjelmaan, joka oli siellä nauhalla. :D Ja oli siellä sitten myös Käenpesän viimenen jakso tälle syksylle. :)

Eilen sitten piti taas tulla Kalajoelle, ahisti. Kaverikaa ei päässy moikkaamaan, kun oli just selvinny Idolsin karsinnoista. Ei jatkopaikkaa sille herunu, kun oli ollu ääni niin käheenä. :| Harmittaa tämän kaverin puolesta, koska se ois varmasti päässy pitkälle! :)

Voi että mun kummipoika on kasvanu (tai siis molemmat, mut tuoreimpia kuvia oon nähny Micosta). Ja ne kuvat oli aivan ihania! ^^ Pitäs tässä käyä kattomassa Micoa, kunhan omat koulukiireet helepottaa. :)