Ugh, onpas ollu taasen pikkusta häslinkiä, niin tuon asumisen, kun opiskeluitten suhteen..

Mutta oon aika hyvin asettunu sinne rivariin, mikä vuokrattiin opiskelukaverin kanssa. :) Mutta sen taloyhtiön talkkari on vähän mitä on.. Sille saa selittää asiat moneen kertaan, ennenkö se ees tajuaa mistään mittää. :D Mut täytyy koittaa sitä ymmärtää, ehkä..?

Opiskeluitten suhteen alakaa näyttämään jo melkeen hyvältä.. Hieman kyllä lomalla jäi roikkumaan nuo kouluhommat, mutta niitä oon tässä viikon aikana paikkaillu ja ihan hyvin oon saanu tehtyäki niitä, tosin nyt vielä pitäs jatkaa tännää niitä hommia.. Mutten kyllä kuluta niihin koko iltaa! Prkl. :P Pittäähän sitä ihmisellä olla jo välillä muutaki elämää, ku opiskelu.. (okei, ei mulla kyllä juur muuta elämää ees oo..) /:

Työharjottelu paikkaa vielä ettiä, oon pitkin viikkoa soitellu moneen paikkaan, mutta sitten ne ei oo oikeen tienny mitn.. Päivähoitotoimistoonki soitin ja ne sano sieltä, että pittää soittaa päiväkotiin suoraan.. Kahteen päiväkotiin oon jo soittanu, mutta toisessa oli tosi tyly johtaja, joka tiuski mulle puhelimeen ja löi luurin korvaan. Sit tähän toiseen mihin soitin, niin siellä oli tosi asiallinen johtaja, joka jutteliki jo enemmän ja kyseli, mutta sitten se ei kuitenkaan vielä tienny, et tuleeko sinne harjottelija, vai ottaako ne mut.. Mutta pittää maanantaina vielä soittaa sinne Päivähoitotoimistoon uudelleen.. Toivottavasti saisin harjottelupaikan. :)