Kamala. Mulla on hemmetin paha mieli, kun kävin pikasen mutkan sukulaisissa.. Kahvipöydässä istuessa äitiäni alettiin solvata TAAS! :< Jumalauta, eikö niillä oo muuta tekemistä, kun haukkua äitiäni minun kuullen? Olen saanut kuunnella pienestä pitäen äitini solvausta sukulaisilta. Miksi ne aloitti sen jo, kun olin lapsi? Miks just mun kuullen? Käyttikö ne mua jonain välikappaleena? Muistan monet kerrat, kun lapsena itkin äidilleni/isälleni, mitä sukulaiset puhuivat äidistäni.. Vaikka ne puheet koittaa jättää omaan arvoon, niin siltikin se sattuu, kun omasta läheisestä ihmisestä puhutaan pahaa.

Olen tullut siihen tulokseen, ettei sukulaisillani ole omaa elämää, joten ne sitten arvostelee muita sukuun kuuluvia ja haukkuu ne, jos eivät "kelpaa" samaan sukuun. Tsiisus. Sanosivat suoraan sille ihmiselle sanottavansa, ettei tarvis käyttää välikappaleita. Argh!