Hmm.. Oon jo pitemmän aikaa pohtinu omaa elämääni (taas kerran..) kun mun elämässä on taas niinkus opiskelu ja kaverit. Tai siis onhan se hyvä, että on kavereita, joitten kanssa viettää vappaa-aikaa jne. mutta välillä siihen kaipaa myös sitä jotain. Välillä kaipaan toisen ihmisen läheisyyttä paljonkin. Mutta toisaalta oon päättäny, etten sekaannu miehiin vähään aikaan. Ehkä kuitenkin sen takia, että oon menettäny luottamuksen, en halua ylleistää, mut tähän entiseen meni luottamus, kun sain kuulla vähän ennen eroa siitä juttuja.. Tai siis että oli musta puhunu seläntakana jne. Mutta ehkä mä vielä joskus kuitenkin löydän jonkun... :) Vaikka oon nähnykki aika kivan näkösiä miehekkeitä.. :) Mutta eihän sitä koskaan tiijä millon se onni potkasee. :D Siihen asti sinkkuillaan ja rellestetään ;D

Hittolainen.. Pitäs kirjottaa essee vuorovaikutustaidoista ja jostai ryhmässä toimimisesta, mutta en oo oikeen saanu inspiraatiota mistä alotan. Tännää ku on ollu vappaapäivä, niin koitin hakkee materiaalia kirjastosta, mut mun tuurilla oli neki kirjat lainassa, että kettu jee.. \o/ Pittää koittaa nuita monisteita lukkee ja niistä väsätä jottai. Mut jos jollai on jottai aihetta tms. niin otan ilomielin vastaan apuja. :D On mulla onneksi 2 viikkoa aikaa sitä kirjottaa, mutta ajattelin tehä sen tässä piakkoin pois alta, ettei jää viimetippaan.. :D Mulla vähän paha tapa, et kaikki koulujutut jää viimetippaan.. Mutta nyt oon oikeesti päättäny ryhdistäytyä! :D

Muoks; Löysin henkinen ikä-testin ja mun henkinen ikä on edelleen se 23, eli ei se hirmusesti menny vikaan.. :D Oli pakko vielä mainita.. :)