Tuntuu jotenkin hurjalta ajatella, että pian on kesä menny. Koko kesä on menny töissä. Yhtään lommaa oo kerinny viettämään, tai no olihan mulla 4 päivän "loma". Ei se miltään lomalta tuntunu, kun pakkailin muuttotavaroita. Huomenna sitten muutto edessä. Ite en kyllä pääse tavaroita kantamaan, kun huomiselle sattu iltavuoro, mutta onneksi pikkuveli ja isä on tulossa apuihin. Hieman tuntuu haikealta muuttaa tästä pikkuruisesta asunnosta, mutta on se mukavaa, kun tietää että toisessa asunnossa on paljon enemmän tilaa ja se on paljon avarampi! :) Vaikka siinä ei parveketta oo, mutta siinä on kuitenkin sauna!

Viimeaikoina on taas tapahtunu asioita.. Eilen päätin taas yhden ystävyyssuhteen, sillä minua alko ahistamaan koko ystävyys. Se ei ollu semmosta "oikiaa" ystävyyttä. Tuntu että tämä ystävä ootti, että jos mulla on joku vialla avaudun sille heti. Mutta ehei, en minä oo semmonen, joka avautuu heti jollekki, jos tulee pieni vastoinkäyminen. Ja sitten muutenki ahisti se, että se välillä "tunki" liian lähelle. Ei semmonen oo kivvaa. Ja kun kyllä mulla on ihan oikiasti semmosia ihmisiä, joille mielummin kerron ensimmäisenä, jos on jokin suurempi vialla, kun tuommoselle, jonka on tuntenu vaan vähän aikaa.. Sillä oli siis liian kovat odotukset ittestään..

Ja sitten.. Oon potenu kans pientä vauvakuumetta.. Ei oo kovin pitkä aika, kun oli M:n kanssa puhetta lapsista. Mutta kun tämä vauvakuume on jatkunu jo pidempää.. Tännää just vitsailin opiskelukaverin kanssa, että nytkö tekis lapsen, niin olisin sitten vuoden päästä sen kans taas samalla luokalla. =D Mutta ei. Vielä viimenen vuosi opiskelua, sitten voi miettiä vakavasti tämmösiä juttuja.. :)