Kylläpäs mulla taas päivitykset on mitä on. No ei voi mittää. On ollu kiireitä harjottelun kanssa ja omanki elämän kanssa. :)

Oon jälleen palannut takaisin vanhaan harrastukseen, eli hevosiin. :) Tuossa oon muutamia kertoja jo käyny ratsastelemassa kaverin hevosella, kun sillä on kaks semmost isoa hevosta, niin oon sitten itte ratsastanu silläl Suomenhevosella. :) Mukavaa on kyllä ollu. Ensimmäisen ratsastuskerran jälkeen olin ihan totaalisesti jumissa. :D Pari päivää olo oli kuin vanhuksella, kankea siis. Sai kävellä aika hitaasti ja selkää piti pitää tietyssä asennossa, ettei sattunu. Kuten vanha sanonta kuuluu: sillä se lähtee, millä se tuleekin -on pitäny paikkaa, jumitukset jäi sinne toiselle ratsastusreissulle. :) Eikä sen jälkeen oo ollu minkäänlaista jumitusta jäsenissä *hih*

Kaverilla on just hyvä periaate, josta itekki pitäisin kiinni, jos ois omia hevosia. Elikkäs, sillä on semmonen periaate, että jos haluaapi ratsastaa, niin sitten pittää hoitaa ensinnäki hevonen hyvin ja myös sen kaverina tallihommat. Tämä järjestely soppii mulle oikein hyvin, sillä viihyn paljon tallissa ja hevosten (sekä muutenkin) eläinten parissa. :) Toiset oottaa, että saavat valmiiksi hevosen laitettuna ratsastukseen, eikä sitten ees viitti evästäkään liikauttaa asian eteen, tai muunkaan "paskahomman" eteen. Mutta ei se toimi täällä meillä. Jos ei kiinnosta paskahommat, niin sitten ei kiinnosta myöskään ratsastus. :D Meni avautumiseksi.. :o

Mein koiran tyttöystävällä on alkanu juoksut. \o/ Hmmh.. Se vaan, että se narttu on nyt tuolla kauempana, joten se mietityttääkin, että miten sen astutuksen laita on.. No, toivottavasti siihen keksitään jokin ratkasu, sillä minä tahon koiranpennun! :) Mein koira on niin lauhkea kuin lammas, että sen jälkeläisen ehottomasti haluan! :)