Itsehän oon jo toista viikkoa töissä.. Mutta tuntuu hurjalta, että koulut taas alkaa/on alkanu jo! Kesä meni taas nopiasti ja syksyyn vaihtuupi..

Mun loma meni hyvin. Melkein koko loman olin miehen luona Kokkolassa, tosin miehellä oli töitä. Joten minä sitten hoitelin kämppää ja tein ruokaa yms. Kierrettiinhän me niitä festareitakin lomalla. Kolmet peräkkäin, huh! Mutta mukavaa oli ja aina näki uusia/vanhoja ihania tuttuja. Oulussahan oltiin mun opiskelukaveriporukalla, joihin sitten mieski pääsi tutustumaan. Ei se ollu ainut mies, kun kaverin pikkuveliki oli mukana. Oli kyllä mahtava viikonloppu Oulussa. =)

Mutta nyt menneeseen viikonloppuun. Mun yks opiskelukaveri tuli Kajaanista Kokkolaan, omalle "kesälomareissulle". Mies kun täytti heinäkuussa vuosia, niin eräs ravintola tarjosi hänelle ja hänen seurueelleen ilmaset shampanjat. Siellä siis käytiin, mutta.. se reissu hieman venähti, sillä en meidän vierasta ollu nähny pitkiin aikoihin, joten juttua riitti. Iltahan jatku sitten niin, että lähettiin mökille jatkoille (kuutamouintia&saunomista). Ne jatkot kestiki aamu viiteen asti.

Niin ja molemmat kummipojat täytti heinäkuussa 3! Voi kuinka aika on menny. Toisen kummipojan synttäreillä käytiin, mutta toisiin ei päästy. Joten nyt tulevana viikonloppuna mennään käymään toisen kummipojan luona.