Oon tässä paininu alkuviikon taas näyttöjen takia. Vuorossa on siis erkka-näyttö. Oon yhessä perheessä suorittamassa tätä harjottelua. Oon tässä pitkin harjottelua kyselly, sekä perheenäidiltä, että näiltä lapsilta, mitä he mahollisesti haluaa tehä mun kans kaksistaan. Noh, tännään kävi taas semmonen juttu, kun oli puhetta näytöistä, niin sitten sannoin, että oon suunnitellu semmosta ja tämmöstä. Tää äiti vaan sitten totes "nooo, ihan miltä susta tuntuu..". Vois ehkä VÄHÄN tulla vastaan tässäki asiassa. En minä nyt voi kaikkia tietää, kun oon ollu 2 viikkoa niillä ja erityislasten kanssa oon saanu touhuta niin vähän aikaa aina..

No mutta, pääasia on että ne läpi menis! Palautekeskustelun aikaan kyllä sanon takasikki palautetta.. Ja mää oon siellä vähän niinku ilimanen lastenvahti.. Siltä ainaki tuntuu, kun välillä mun vastuulle laitetaan muitaki, ku erityislapsia.

Niin ja sitten vielä kaikista veikein asia on se, että minä en ees tiijä toisen lapsen diagnoosia, vaikka sitä oon kyselly.. Hänellä on vain 'sairaus'. Onko se joku häpiä vai eikö ne sitä vaan halua kertoa?