Mulla siis oli perjantaina Oriflame-kutsut. Ei ollu hirveesti porukkaa, kun osa oli unohtanu, tai sit ei muuten vain päässyt. Mutta oli kuitenkin mukavaa viettää iltamaa pienen porukan kesken. Esittelijänä siis toimi mun tuttu, joka sitten sai mutkin houkuteltua mukaan Oriflameen. :D Tuntuu vähän hassulta, et ite alkais pitämään tuommosia esittelyjä, mut toki se on myös kivaakin! :) Varsinkin kun on tutustunu niihin tuotteisiin ja itse ainakin oon tykästynyt niihin! =) Kohta mun kaapeista ei varmaan löydy muuta, kun Oriflamen tuotteita, hih! ;D

Päivällä olin jo hyvissä ajoin laittanu kaiken valmiiksi, kuten kahvipöydän jne. :) (kaiken pitää olla sillon valmista, kun vieraat tulee jne..) Kerkesin jopa päivällä tehä viel pullaaki! :D Ja kerkesin nähdä kaveriani, jota en ollut nähny ainakaan kuukauteen, ellei siitä oo jo aikaa se kaks kuukautta.. Mut kuitenkin. :)

Huomenissa pitäis lähtee Kalajoelle, ei oikein innosta, kun siellä on yhet pääsykokeet, mut pakko! Onhan se tietenkin ihan mukavaa taas tehä psykologiset testit, jos ne tällä kertaa menis vähän paremmin kun viimeksi. Viimeksi se oli niin jännittävää, että en oikein jaksanut keskittyä, mutta nyt koitan "viisaampana" ottaa rennommin. Mitäpä sitä turhaan hermoilemaan (sanon vielä tässä vaiheessa näin, mut ootappa vaan ku se h-hetki koittaa, olen ihan paniikissa..). Toisaalta oon sitten ajatellu, että Punkaharjullekki ois tosi kiva lähteä. :) Mut saa nyt nähä, päivä kerrallaan.