Eilen koiran kanssa aamulenkillä ollessani sattui pieni nolo juttu Sirulle. Käveltiin pitkin ja poikin teitä asuinalueella, kun sitten yhden talon pihassa oli koira kettingissä. Sirulla heti heräsi mielenkiinto koiraa kohtaan, Siru otti vauhtia ja oli hyppäämässä ojan yli kunnes.. talutushihna loppui kesken ja Siru raukka putosi suoraan vesiojaan. Olihan se näky ja hirveä molskahdus kuului! Sirulla tämä tapaus hieman nolotti ja minua huvitti. Minua huvitti niin paljon, että myös mukana ollu kaveri katto pitkään ja kieroon minua, kun purskahtelin nauramaan vähän väliä. Kämpille päästyä takasi, oli vuorossa Sirun peseminen siitä ravasta. Kylläpä oli jälleen noloa koiraa, kun suihkun alle pääsi (joutu). Kiltisti anto pestä ittensä! Ja kun olin pessy Sirun ja kuivannu siitä enimmät veet, niin tottahan toki oli ihanaa pyyhkiä vielä lissää ittiään mun kuivia housuja vasten, ihana koira. <3 Kaveri naureskeli vieressä ja koira oli tyytyväinen.