Nyt sitten se syysflunssa iski minnuun. Pärkeles. No ei auttanu muu, kun eilen marssia terveyskeskukseen ja pyytää muutama päivä saikkua. Hoitsu kirjotti mulle kiltisti sairaslomaa, kun totesi saman minkä minäki: kuume ja flunssa, ei voi matkustaa opistolle. Joten ei muuta kun illalla heti yhteys linjanvalvojaan ja tiedotus, etten ennen keskiviikkoa oo tulossa opistolle ja että samalla essee viipyy, kun ei meinannu netti toimia. (netin kyllä sain jo toimimaan ja esseen oon melekeen kirjottanu puhtaaksi.) Viimeyönä otin reippaasti yöunia, elikkäs nukkuin reilu 15h ja sitten päivällä samaan syssyyn päikkärit jne. eli varmasti oon nukkunu jottai 20h, eli enemmän. :D Mut nukkumista tuetaan ja nukkuminen on kiva harrastus. :) Kyllästyin päivällä sängyssä makoilemiseen, joten nousin ylös ja raahauduin tekemään kouluhommia. Jotenki tuli huono omatunto, vaikka lupa on levätä, mut silti.. Parempi tehä kouluhommia, kun maata paikoillaan mitään tekemättä sängyssä. :)

Viikonloppu oli kyllä tosi kiva. Olin Oulussa koko viikonlopun, sillä olin sopiny yaccelin kanssa, että se tulee mun kans pizzalle (viimein). Jotenka sitten olin herraa vastassa junalla hyvissä ajoin ja sit vielä tää juna oli myöhässä, no ei siinä mitn. enemmän oottamista vaan. :) Sen jälkeen, ku yacen juna oli tullu, niin kirosin paikallisbussien aikatauluja, sillä mun lippu kerkes mennä "vanhaks", ku se bussi ei tullu niinku piti. No mut elämä on. Käytiin sit siellä pizzalla ja samalla näytin yacceliinille Oulua jne. Merenrannalla iltakävelyllä, oli pirun hieno taivas! =) Ja muutenki mukava viikonloppu. Tämmösiä viikonloppuja lissää \o/ No ei sitä nyt aina voi.. :)