Siitä on taas vierähtäny aikaa, kun oon viimeksi päivittäny, mutta jos nyt taas jottai päivittäis.

Viime sunnuntaina oli siis ristiäiset Keski-Suomessa ja pojan nimeksi tuli Roope Ilmari Johannes. Ihana on nimi pojalla. ^^ Menin siis enoni luo perjantai-iltana. Heti lauantaiaamuna pääsin hoitamaan kummipoikaani, ah ihanuutta. :) Kaupassa käydessä jotkut vanhemman puoleiset naiset luuli, että mun kummipoika on mun poika, sillä ne alko kertomaan jotaki, että "juu toi on tuttua, kun laps kiukuttellee ja että mulla on ollu nuita kolme.." :D Hassua. Mutta kuitenkin, koko viikonlopun sain hoitaa Roopea, joka oli aivan ihanaa. :) *tykkää vauvoista*

Maanantaina oli ahistavaa palata takasi Kalajoelle. Heti samana iltana sitten, mun ja mun kämppiksen huoneen ikkunaan tultiin koputtelemaan ikkunalautaan ja muutenki sieltä kuulu taas rapinaa.. Eikä tuo oo ollu ainoa kerta, kun siellä ikkunan takana on käyty. Se on jatkunu jo monta viikkoa, mutta kukaan ei tunnu tekevän asialle mitään. Paitsi että minust tuntuu, että ne tosiaan alkaa pikkuhiljaa sille jottai tekemään, kun siellä ikkunan takana oli ihan selvät kengänjälet, tai siis semmoset painaumat, että siellä on ollu joku.. Mutta oon tässä tosissaan ruvennu miettimään, että jos vaihtaisin koulua. Siis Jyväskylän Kristilliseen Opistoon, mutta tämä on vaan ajatus. En tiijä sitten.. Mielummin kyllä asusin Jyväskylässä, kun Kalajoella..

Pitäs alkaa siivoamaan, muttei oikein jaksa, ku väsyttäs. Vaikka tuli nukuttua aika hyvin, mutta siltikin väsyttää.. Kai ne viikon univelat painaa vielä tuolla pääkopassa. Viikolla ei siis tullu hirveesti nukuttua, kun piti lukkee Psykologian tenttiin jne..