Oon tässä pitemmän aikaa miettiny tämän blogin nimevaihdosta.. Koska en minä juuri ennää opiskelusta täällä "jauha". Ja muutenkin tupo "opiskelijan elämää" on aika tylsä ja omaperätön.. Mutta rakkat lukijat (jos mulla vielä semmosia on. :) ), laittakaapa mulle ehotuksia. :)

Ja sitten vähän "musiikkia".

Ei rikkaus oo rakkautta rikkaampaa
rakkaus oo rikkautta rakkaampaa
Jos rakkaus on suoraa ja rikkaus väärää
kuka suoran säätää ja väärän määrää

Ei tunne oo järkeä köyhempää
köyhä on järki ja tunne käypää
Jos tunne on suoraa ja järki väärää
kuka järjen säätää ja tunteen määrää

Mun täytyy rakastaa nä elämät roskiin
mun sydän pauhaava ku kuohuva koski
Se muille mitä tekee tahdo en kuulla
välistä rakkaus tahtoo elää ja kuolla
Mut sun lähelläs mieli peilityyni on

Ei kauneus oo rumuutta kauniimpaa
ruma on kaunis ja kaunis rumaa
Jos ruma on suoraa ja kaunis väärää
kuka kauniin säätää ja ruman määrää

Ei valhe oo viisautta tyhmempää
onko totuus viisas ja valhe kierää
Jos valhe on suoraa ja totuus väärää
kuka valheet säätää ja totuuden määrää

Mun täytyy rakastaa nä elämät roskiin
mun sydän pauhaava ku kuohuva koski
Se muille mitä tekee tahdo en kuulla
välistä rakkaus tahtoo elää ja kuolla
(2x)
Mut sun lähelläs mieli peilityyni on

Lauri Tähkä & Elonkerjuu - Pauhaava sydän

Ja sitten vielä kuva juhannuskeikalta:

Kuva015.jpg

Kalajoen Juhannusfestareilta tämä kuva siis. Oli ihan pakko päästä eturiviin! Mut hieno keikka oli. Uudestaan on pakko päästä.