Minul piti viikonloppuna päivittää, mutta.. kävi niin, että viikonloppu piti ottaa aika rauhallisesti. Perjantaina hain lääkekuurin poskiontelotulehdukseen ja olin sen päivän poissa, kun oli kauhia olo.

Viikko on menny ihan hyvin, kunnes tänään... pidimme JÄLLEEN palveria siitä, miten opiskelijaa kohtaan käyttäydytään jne.. Aamulla kun jäin srk-talolle, niin tämä lastenohjaaja oli pahalla päällä ja jotain minullekin tiuski ja mekasti jne.. mm. kuulin sanonnan "olis kamalasti kaikkia tehtävää, mutta kun sinua ei saa käskyttää.." siinä vaiheessa ajattelin, että justjust.. No toki autoin sitä, tarjouduin piirtämään askartelumallit valmiiksi, siis ääriviivat.. Mutta eihän siitä mitään kiitosta tullu edes.. Joten menin TAAS kerran lapsityönohjaajan puheille ja siitähän se palaveri sitten iltapäivällä oli. Onneksi seurakunnassamme on ihana lapsityönohjaaja, ettei se paljastanu siinä, että olin kertonu. Kävi siis asioita läpi ihan yleisesti. Siitäpähän tämä yks otti itteesä ja sano, että hälle voi kyllä sanoa, jos sitä vastaan on jotaki.. No ei mulla mittää sitä ihmistä vastaan ole, mutta mulle tarvi nyt tiuskia, jos on pahalla tuulella tms. Ja ilmeisesti se oli sen takia pahalla tuulella, kun minä en ollu tehny nalle-malleja valmiiksi, mutta mietinpä vaan, että miten voi tehä, kun ei se mulle kertonu, eikä pyytäny tekemään. Enkä minä oo mikkää ajatusten lukija!!

Muuten on menny loistavasti kaikki. Ja oon tykänny tosi paljon olla ja tuun kaipaamaan tuonne paikkaan.. :)