Kerrankin on tämmönen viikonloppu, jonka saan viettää aikalailla yksin. Saa rauhassa siivota kämpän, olla niinku tykkää ja kokkeilla uusia reseptejä yms.

Kämppiksessä on sekä hyviä, että huonoja puolia. Viimeaikoina on tosin tuntunu, että jatkuvasti on vaan huonoja puolia.. Kämppiksessä minua ärsyttää;
* kämppiksen tavaroita on ympäri kämppää väärissä paikoissa
* tiskivuorot ei pellaa
* käyttää mun tietokonetta, kun omaansa
* valittaa&stressaa turhista/toisten asioista
* ei tykkää siivoamisesta
* harjaa koiransa kylppärissä, eikä siivoa lattialta koirankarvoja poies
* ei koskaan laita ittelleen herätystä päälle
On siis toki niitä hyviäki hetkiä, mutta nyt mua ärsyttää siinä ihmisessä vaan nuo.. Argh. Välillä oon katunu sitä, että otin opiskelukaverin asumaan samankaton alle.. Mutta ei tässä onneksi tarvii kovin pitkään sen naamaa kattella..

Kyllähän tähän eloon kuuluu hyvääki. Mies tullee huomenna käymään, jos töiltänsä ehtii. Toivottavasti ehtii! :) Mulla tosin on huomenna ja sunnuntaina töitä, mutta se on vaan muutama tunti aamulla, kun käyn siivoamassa tuon paikallisen baarin. Vaikka mies jäiski huomenna yöksi, niin siltikin sen kans jää hyvin aikaa vietettäväksi, vaikka ite kävisinkin töissä muutaman tunnin. :)